Inglise keele olümpiaadil käsitleti pandeemiaga seotut

4. märtsil 2022 toimus veebikeskkonnas Zoom gümnaasiumiastme inglise keele olümpiaadi lõppvoor, millest võttis osa 13 õpilast üle Eesti.

Tartu Ülikooli teaduskooli korraldatud olümpiaadi lõppvooru pääsemiseks osalesid õpilased esmalt eelvoorus, kus neil tuli kirjutada inglise keeles uurimistöö. Kõik kirjatööd pidid lähtuma laiemast teemast „Kaugused, mis eraldavad ja ühendavad“ (ingl „Distances that Separate and Connect“), mille raames uuriti COVID-19 pandeemiaga kaasnenud muutuseid meie ühiskonnas.

Eelvooru laekunud 21 uurimistöö seast pääses lõppvooru 13 parimat. Juba teist aastat järjest virtuaalselt toimunud lõppvoorus pidi iga õpilane 20 minuti jooksul lühiettekande kaudu tutvustama oma teemat ja vastama žürii poolt esitatud küsimustele. 

Esimese koha koos parima kirjaliku töö preemiaga sai Hugo Treffneri Gümnaasiumi 11. klassi õpilane Triinu Vaher (õpetaja Marcus Hildebrandt). Täielikud tulemused on üleval Tartu Ülikooli teaduskooli inglise keele olümpiaadi lehel.

Žürii liikmete hinnangul on õpilaste kirjatööd igal aastal aina paremaks muutunud. Võidutöö paistis neile silma hästi läbi mõeldud metodoloogia ja ka mahu poolest. „Triinu töö on kirjutatud väga hea registritunnetusega ja järgib kõiki akadeemilise kirjutamise häid tavasid,“ selgitas žüriiliige ja Tartu Ülikooli maailma keelte ja kultuuride kolledži anglistika osakonna lektor Katiliina Gielen. 

Saksa keele olümpiaadi lõppvooru võistlejad

Saksa keele olümpiaadi lõppvoorus tutvusid õpilased saksa noortekirjandusega

kell ja raamatud

Registreeru keelekursustele – valida saab 17 keele vahel

Keelekursustele registreerimine

Keelekursustel saavad osaleda Tartu Ülikooli üliõpilased, Tartu Ülikooli töötajad, külalisüliõpilased teistest kõrgkoolidest ja täiendusõppijad (mitteüliõpilased).